تا در ان مراسم خوش بدرخشند

تغییر برند، حضور فعال در فضای اینترنت و تغییر رویه از فروش سازمانی به فروش مصرفی در چرم جانتا به این منجر شده است که به عنوان یک برند نوظهور در صنعت چرم شناخته شود. کارخانه چرم مغان به عنوان بزرگ ترین واحد تولیدی تعطیل شده در استان اردبیل لقب گرفت. چرم جانتا، به عنوان یکی از باسابقهترین شرکت های طراحی و تولید محصولات و هدایای چرمی در ایران شناخته شده است. این شرکت دارای طیف وسیعی از محصولات که شامل انواع کیف، ساک و انواع کفش های اسپرت و کلاسیک است. چرم بوفالو سفید در زمینه ی تولید و عرضه ی محصولات چرمی دارای بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت است. همچنین بخشی از نیاز هم به شکل چرم خام از پاکستان وارد و در داخل پردازش میشد. ابتدا کفشهای لاستیکی مانند گالش و چکمه لاستیکی صادر میشد. این برند مانند سایر برندهای برتر ایرانی فعال در حوزه ی چرم، با استفاده از مواد باکیفیت و برترین طراحان محصولاتی باکیفیت در رده پوشاک، کیف و کفش چرم را عرضه می نماید.

جانتا توانسته در طول سالیان فعالیت خود به انتخاب برتر مشتریان محصولات چرم تبدیل گردد. هم اکنون بوفالوسفید جز برندهای برتر محصولات چرمی در ایران شناخته شده است. چرم کاکتوس جزو برندهای نوظهور چرم بوده که تولیدات باکیفیتی را عرضه نموده است. صنایع چرمی مغان از سال ۱۳۸۴ با شناخت الگوی رفتاری و پایبندی به فضای رقابت صنعت چرم فعالیت خود را رسماً آغاز کرد. او که از هر ۳۱ استان ایران، نمونه کفشهایی و به قول خودش گلچینی از ایران دارد و در این میان، گیلان با ۵ نوع کفش در مجموعهاش بیشترین تنوع را دارد، اگرچه آرزو دارد کفش ایرانی به ثبت جهانی برسد و میگوید مانند فرش، میتوان نماد و نماینده صنایع دستی ایران در جهان شناسانده شود، اما معتقد است تا مانند هلندیها و مراکشیها که بهترتیب کفشهای چوبی و دمپاییهایشان رواج میدهند، کفشهای ایرانی را رواج ندهیم و مثلا در هتلها بهعنوان دمپایی، مورد استفاده عملی و عینی گردشگران قرار ندهیم، این شناخت جهانی به کُندی و سختی صورت میگیرد.

بعدها با نام صنایع چرمی کیفیران فعالیت خود را ادامه داده و در حال حاضر با برند کهن چرم شناخته شده است. متأسفانه با نام برند چرم مغان گروه های مختلف بدون مالکیت فکری در حال فعالیت هستند. فردی به نام محمد عرب از سال ۱۳۶۳ شروع به راهاندازی کارگاهی کوچک کرد که در ابتدا فقط چکمههای پلاستیکی برای کشاورزان تولید میکرد. قطعا برایتان سوال پیش می آید که آیا اقدام برای خرید کفش فوتبال ایرانی درست است؟ خرید سوییشرت مردانه اصل و با کیفیت، یک لگ ورزشی زنانه ارزان، کفش اسپرت مردانه، کفش کتانی مردانه و مهمتر از همه خرید کفش ورزشی مردانه را در فروشگاه مل اند موژ تجربه کنید. مصرف کنندگان کفش در هنگام خرید این محصول تنها معیاری که مد نظر خود دارند، مقاومت کفش در برابر عوامل بیرونی بوده است، و همیشه کفشی را خرید می کنند که از لحاظ دوام طول عمر و شیک بودن (جلب توجه ) زیادی داشته باشد.

هدف جانتا اینست که سهمی قابل توجه در ارتقای کیفیت زندگی مخاطبانش فراهم آورد. بر اساس این چشم انداز، تمام همت و ظرفیت بخش تولید جانتا در راستای رضایت مشتری قرار گرفته است. بالشتک زیره: قسمت میانی، بخش اصلی کفش است که باید مجهز به بالشتک مناسب باشد. بوفالوسفید در تلاش است با به کارگیری برترین تکنولوژی ها بهترین محصولات را به مصرف کننده ارائه دهد. مجموعه چرم پاندورا با پاسخ به این نیاز و ارائه طرح های متنوع و شیک نیاز مشتریان را مرتفع کرده است. این برند نحوه ارائه و تولید محتوای باکیفیت جهت توسعه حضور فعال در فضای اینترنت را در دستور کار دارد. یکی از فروشندههای مسن کفش در پاساژ افتخار میگوید: «ما رکود را پشت سر گذاشتیم و حالا با ورشکستگی دستوپنجه نرم میکنیم!