تولیدی بهترین کفش ایرانی ارزان قیمت برند رها – بازار خرید و فروش انواع کفش

محصولات این برند با قابلیت تخلیه هوای داخل کفش و جلوگیری از تعریق پا، ویژگی خاصی را ارائه میکنند که به ادعای خود برند در محصولات چرمی ایرانی دیگر بازار وجود ندارد. هدف این شرکت، ارائه کفشهای باکیفیت برای عموم مردم است. به طور کلی با توجه به فصول مختلف کفشهای گوناگونی در بازار وجود دارد، اما مهمترین تولیدات را میتوان این گونه برشمرد؛ کفشهای چرمی و رسمی، کفشهای راحتی، کفشهای ورزشی و کفشهای طبی. رکنا: بازار فروش کفش ایرانی در پی ورود کفشهای چینی و نامرغوب با رکود شدیدی همراه شده و در این بین تولیدکنندگان کفش چرم دست دوز را با مشکلاتی روبرو کرده است. یکی از آنها این سوال می باشد که کفش ارزان قیمت را با کیفیت مناسب از کجا می توانیم تهیه کنیم؟ براین اساس، چرم مصنوعی و زیره کفش توسط بخش پتروشیمی کشور تولید میشوند که قیمت آنها افزایش چشمگیری پیدا کرده و بهای انواع کفش در بازار نیز بالا رفته است.

کفش های قاچاقی که به ایران وارد میشوند را مثال زد. مجموعه در سال ۱۳۸۲ با انتخاب نام ” نوین چرم ” به عنوان برند خود فعالیت خود را ادامه داد. تمامی کارآفرینان علاوه بر فعالیتهای تجاری به فعالیتهای خیرخواهانه اجتماعی نیز میپرداختند تا به نوعی هم به جامعه کمک کنند و هم زمینهساز پیشرفت برای بقیه شوند. شاید بتوان گفت آموختههای این کالج، پایهای برای خصوصیات اخلاقی و مدیریتی او در دوران بزرگسالی شد. این کارخانهها نخست مصرف داخلی را تامین میکردند اما تولید که زیاد شد تیراژ افزایش یافت و چون ماشینآلات از چکسلواکی، آلمان و بهطور کلی تجهیزات مورد نیاز از بلوک شرق وارد شد تیراژ را بالا برد.

در گذشته برای پیدا کردن یک جفت کفش چرم اصل باید ساعتهای زیادی را در بازار می گذراندید اما امروزه به لطف اینترنت و خرید و فروش اینترنتی کارها آسان شده است. البته با اینکه در سال ۹۴ حجم صادرات در مقایسه با ۱۰ سال گذشته بسیار کم بوده، ارزش دلاری آن بیشتر از هر سالی در ۱۰ سال اخیر بوده. نوین چرم هم یکی از برندهای معروف و باکیفیت ایرانی است که از سال ۱۳۷۰ در عرصه تولید محصولات چرمی فعال است اما از سال ۱۳۸۲ به بعد با تغییراتی که در برند خود ایجاد کرده و تبلیغات فراوان، جای خود را در دل خریداران ایرانی باز کرده است. پس از آن، استان های قم، تهران، مشهد و یزد بیشترین حجم تولید را دارند. رشد نرخ بی سابقه مواد اولیه لازم برای تولید کفش که از سوی پتروشیمی ها تولید میشود نیز دلیل دیگر کاهش صادرات کفش ایرانی در یکی دو سال اخیر است.

از سالهای نیمه دهه هشتاد تا سال ۹۵، وضعیت صادرات کفش ایرانی رشد چندانی نداشته و با احتساب تغییرات در مجموع ثابت مانده است. برای مثال، ۸۰ درصد حجم صادرات کفش ایرانی به کشورهای عراق، افغانستان و آذربایجان است که از سال ۹۶ کاهش خود را شروع کرد. تبریز بعنوان پایتخت چرم و کفش کشور است (برای اطلاعات بیشتر در این مورد، میتوانید به مصاحبه تصویری تیم تولید محتوای فروشگاه اینترنتی نیازکو با کفش سی سی مراجعه کنید؛ چراکه مؤسس برند کفش سی سی، حاج محمدحسین خادم بعنوان پدر کفش ایران نامیده شده است و وجود چنین برندها و چنین افرادی در تبریز، این شهر را شایسته این عنوان کرده است). درمورد کشورهای مقصد این محصولات باید گفت که نزدیک به ۵۰ درصد آن به مقصد کشور عراق بودده است.