فرصت های باور نکردنی صادرات کفش چرم ایرانی خدمات ترخیص کالا

صنعتگران و هنرمندان تبریز با تمام تلاش خود سعی میکنند محصولی را تولید کنند که حس جنس مرغوب و بادوام را به مشتری انتقال داده و از خرید کالای ایرانی رضایت داشته باشند از جمله محصولات تولیدی این برند میتوان به انواع کفشهای راحتی، ورزشی، کیف، کمربند و… چین اگر امروز بازارها را از جمله بازار کفش را در اختیار گرفته این اتفاق در ۲ دهه گذشته رخ داده است. پس از انقلاب چرا با وجود اینکه تولیدکنندگان بیشتر شدند، صنعت کفش افول کرد و دیگر این صنعت بازار گذشته را ندارد؟ چرا این کشورها که به لحاظ سختافزاری ماشینآلات را تولید میکردند، در زمینه کفش فعالیت نداشتند؟ چرا با این حجم صادرات در همان زمان مدیران کارآفرین به این فکر نیفتادند که طراحی کفش را هم در داخل انجام دهند؟ اما کفش بلا در زمان مدیریت علی لشگری (مدیر پیشین جامعه صنعت کفش کشور) تا سال ۱۳۷۷ به اوج رونق خود رسید و فروشگاههای زیادی داشت.

بهمن ایروانی همیشه بر سازگاری محصولاتش با محیط زیست تأکید داشت و برای ارتقا و بهبود آن کوشید، اما هیچگاه نتوانست موفقیتهای پدر را تجربه کند. برای خرید کفش هایی با قیمت بسیار مناسب کافی است با مشاوران فروش ما تماس بگیرید. این تولید کننده ملی تأکید کرد: کارخانه کفش نسبت به کارخانههایی همچون پتروشیمی کارگران بیشتری دارد و با توجه به اینکه آنها سود چند برابری نسبت به ما دارند میزان بیمهای که کارخانه داران کفش باید پرداخت کنند از یک کارخانه دار پتروشیمی بیشتر میشود. اگر قصد خرید کفش ورزشی مناسب را دارید و درباره اینکه کفش ایرانی انتخاب مناسب تری است یا کفش خارجی پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه کرده تا راهنمای مناسبی جهت تصمیم گیری بهتر به شما ارائه دهیم.

مارک های معتبر ایرانی در این زمینه سرمایه گذاری می کنند و سپس کفش هایی را با نام تجاری خود به فروشگاه ها می فروشند. امروزه برند ها و کشور های مختلفی اقدام به تولید کفش ورزشی می نمایند که ممکن است افرادی که قصد خرید کفش ورزشی دارند را دچار سردرگمی نماید. ورزش فوتبال محبوبترین ورزشی است که در بین مردم دنیا دنبال می شود. برند معروف کفش ملی که روزگاری صادر کننده و تامین کننده بزرگترین کفش در دنیا بود، امروز از آن کارخانه های بزرگ تنها نام و نشان یک فیل به جا مانده است. امروز مزد کارگر در چین ارزان است که محصولاتشان بازار جهان را اشباع کرده است. چین سابقه طولانی در این صنعت ندارد. اتفاقا یکی از بازارهای کفش ایران در آن زمان چین بود. در آن زمان کفش چرمی هم تولید انبوه میشد؟

بله. حتی چرم مورد نیاز هم در داخل تولید میشد و کفش ملی و بلا خودشان کارخانه تولید چرم داشتند. همچنین ۳ برند ملی، بلا و وین در داخل کارخانههای خود نمایشگاه بزرگ کفش داشتند که بازرگانان و خریداران خارجی از نمونههای موجود در نمایشگاه بازدید میکردند و مدلها را سفارش میدادند. از اینرو ترجیح میدادند در زمینه تجهیزات فعالیت داشته باشند. در این زمان چه کشورهای همزمان با ایران در تولید کفش فعالیت داشتند؟ آن زمان اسکچرز حسابی به قیمتش میارزید. در آن زمان همین چینیها به ایران التماس میکردند که گالش و چکمه لاستیکی به آنها بفروشیم. در آن زمان برای حمایت از صنعت، تولیدکنندگان مالیات نمیدادند و واردکنندگان مواد اولیه تعرفه گمرکی نمیپرداختند. آیا برای ایران تولید کفش ارزانقیمت صرفه اقتصادی داشت؟ همچنین ایتالیا در زمینه طراحی و مدل فعالیت زیادی داشت و از این راه کسب درآمد میکرد، مانند ایران که در زمینه طراحی فرش وفروش آن فعالیت گستردهای داشت.