معرفی برترین برندهای چرم ایران معرفی برترین برندهای چرم ایرانی

اما به نظر میرسد انتخاب پوشش راحتتر در زندگی پرجنب و جوش امروزه در حال رواج پیدا کردن است. چرم مشهد هم راستا با کیفیت و نوآوری استفاده از از الگوها، استانداردها، فن آوری های جدید همچنین ارتقای منابع انسانی، مالی و ماشین آلات درصدد افزایش کیفیت و بهره وری و فراهم آوردن شرایطی جهت رفاه حال مشتریان و ایجاد زندگی بهتر برای آنان است. وی اذعان داشت: تغییر جهت از کشورهای فوق به بازار اوراسیا و بهخصوص روسیه با فرض پذیرش کفش به اقلام تجارت ترجیحی ایران با اوراسیا، مستلزم کار زیاد هم در بخش تولید و هم در بخش بازاریابی است که بتواند متناسب با سلیقه این کشورها بازار مصرف آنها را تحت تأثیر قرار دهد. از طرفی انتقال پول از روسیه به ایران در حد غیرممکن است و بهسختی انجام میشود و نکته مهم دیگر اینکه ورود به بازار روسیه با روشهای کلاسیک بازاریابی انجام نمیشود و شبکههای بسته ارتباطی در آن کشور کار ورود به بازار مصرف را سخت میکند.

از سوی دیگر کیفیت نامطلوب برخی از تولیدات در مقایسه با استانداردهای جهانی، عدم وجود استراتژیهای بازاریابی جهت صادرات، ضعف در تبلیغات و همچنین نداشتن مدیریت علمی در خصوص راهیابی به بازارهای هدف از جمله مشکلات پیش روی صادرات انواع کفش ایرانی به شمار میرود. همراه او از کوهای منتگرانارو در ایتالیا و کارخانههای تولید و ساخت کفش دیدن خواهیم کرد و با این هنر و حرفه از نزدیک آشنا خواهیم شد. امروزه با کمک برنامههای کامپیوتری و شبیهسازی پای هر فرد، کفش پاشنهبلند مناسب او طراحی و ساخته میشود. بلکه سایر تولیدکنندگان، به دلایل مختلفی که می تواند یکی از آنها عرق به این برندها یا ساده بودن طراحی شان باشد، اقدام به تولید با نام آنها می کنند. صادرات کفش اسپرت به قیمت تولید نیز در سطح بازار توسط شرکت های خاصی صورت می گیرد صادر کردن هر محصول به خارج باعث ارز اوری به داخل کشور می شود و باعث می شود تا شرایط اقتصادی تا حدودی بهبود یابد.

بررسیهای آماری نشان میدهد که ظرفیت بسیار بالایی در اوراسیا برای کفش ایران وجود دارد و در آینده در صورتی که کفش نیز به لیست ۵۰۲ قلم کالایی که اتحادیه اقتصادی اوراسیا برای صادرات ایران ترجیحات تعرفهای، در نظر گرفته، اضافه شود، شاهد بهبود رقم صادرات کفش ایرانی خواهیم بود. از ۳‚۳ میلیارد دلار واردات انواع کفش در سال ۲۰۱۸ حدود 1.7 میلیارد دلار معادل ۵۱ درصد آن مربوط به کفشهای با رویه چرم طبیعی است و ۷۶۸ میلیون دلار کفشهای با رویه غیر چرمی و ۷۱۴ میلیون دلار کفشهای با رویه پارچهای است و بررسی ترکیب صادرات ایران نشان میدهد که حدود ۹۵ درصد صادرات مربوط به کفشهای غیر چرمی و پارچهای است و فقط کمتر از ۵ درصد آن کفشهای با رویه چرمی است. در حال حاضر حدود ۹۰ درصد صادرات کفش ایران به کشورهای عراق و افغانستان و آذربایجان است که عمده آن مربوط به کفشهای با رویه غیر چرمی است.

انتخاب یک برند معتبر در محصولات چرمی همواره دغدغه مشتریان بوده است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. شهر چرم جز اولین تولیدکنندگان هدایا و ست های چرمی است. حالا ٤٠٠ فروشگاه در پایتخت کفش ایران دست به دست هم دادهاند که جز کفش ایرانی نفروشند و بازار بحرانزده تولید داخلی را از دست کفش خارجی و قاچاق نجات بدهند. این بخشی از صحبتهای علی لشگری عضو هیئت مدیره جامعه صنعت کفش ایران است. در این مطلب و با تکیه بر گفتوگوی سایت تعادل با علی لشگری، سهم صادرات کفش ایرانی به نقاط مختلف جهان طی سال 98 را بررسی میکنیم. سرویس مد و لباس هنرآنلاین: سهم صادرات کفش ایران به اوراسیا از واردات کفش اوراسیا حدود ۸ هزارم درصد است.