کانال کفش ایرانی – معرفی بهترین و جدیدترین کانال های تلگرام کفش ایرانی

جنس رویه باید به شکلی باشد که حداقل رطوبت فضا به پا برسد و در عین حال جریان هوا در فضای داخلی کفش متوقف نشود. این مدل کفشها مدت زمان طولانی در پا هستند و به همین دلیل باید کاملا راحت و سبک باشند. صنعتی شدن شهرها مدل زندگی افراد را تغییر داده و نیازهای جدیدی برای مردم ایجاد کرده بود. این مدل کفشها با توجه به جنس رویه و پاشنههای پهن و یک تکه مناسب برای افرادی است که مدت زمان طولانی سر پا میایستند و برای اجتناب از انواع دردهای کمر و پا به سراغ این مدل کفشها میروند. در ابتدا کارخانه روزانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ جفت کفش تنیس (نوعی کفش با زیره پلاستیکی و روکش کتانی) با نام ولکو تولید میکرد و کمی بعد به ۴۰۰ جفت در روز رسید. تمامی کارآفرینان علاوه بر فعالیتهای تجاری به فعالیتهای خیرخواهانه اجتماعی نیز میپرداختند تا به نوعی هم به جامعه کمک کنند و هم زمینهساز پیشرفت برای بقیه شوند.

محمدرحیم متقی ایروانی در سالهای فعالیتش از ۱۳۳۵ تا ۱۳۵۷ در تأسیس بیش از ۵۰ شرکت صنعتی و تجاری و بیش از ۲۵ شرکت صنعتی در زمینه تولید انواع کفش مشارکت داشت. برای محمدرحیم ایروانی، تمامی پرسنل یک خانواده واحد بودند و او همواره همانند پدری دلسوز برای رشد و تعالی این خانواده زحمت میکشید. هوشمندی و دلیل پیشرفت ایروانی نیازسنجی به موقع بازار بود و رشد شرکت «کفش ملی» نیز به همین دلیل اتفاق افتاد. این تحقیقات دقیق موجب رشد بسیار بالای شرکت در تولید انواع کفش شد. او همواره آموزش را محور اصلی توسعه خود و شرکتش قرار میداد و با آموزش کارمندان و تحقیقات دقیق بازار توانست به سرعت در داخل و خارج ایران کفش ملی را توسعه دهد.

با این حال نمیتوان از بدایع کفشهای ایرانی گذشت که جلیلی تنها در ایران نمونهاش را یافته و دیده است؛ از دمپایی مخصوص حمام و یک لنگه کفش مخصوص بیلزنی تا کفشهای مخصوص برف که مانند پنجه پرندگان است و کفش مختص سوارکاری، بهطوری که سوارکار میتواند به سهولت و سرعت بتازد. از یک سو میتوان با تولید داخلی، چرخ صنعت و اشتغال میلیون ها انسان را برآورده کرده است، واز سویی دیگر وارد رقابت با بازارهای جهانی شد؛ از همه مهمتر تولید کفش چرم ایرانی به استقلال بیشتر کشور نیز کمک میکند. تا همین چند سال پیش و قبل از آنکه کفش های خارجی در ارائه انواع کفش در بازار ایران، گوی سبقت را از تولیدکننده های داخلی بربایند، ملی و بلا و وین اولین اولویت خرید برای خیل عظیمی از خانواده های ایرانی بودند و پس از آنها کفش نهرین و گام قرار داشتند که با تبلیغات گسترده و البته کیفیتی که بسیاری از بازاریان قدیمی راسته کفش فروش ها به آن اعتراف می کنند، جای خود را در جاکفشی خانوارها محکم کرده بودند.

موارد بسیاری در کیفیت نهایی کفشها تاثیرگذار هستند که از جمله آن میتوان به جنس روی و کفی، انعطافپذیری کفش، بافت بکار رفته در دوخت لایههای زیرین و البته نرمی یا خشکی کف کفش اشاره کرد. برند نوین چرم از سال ۱۳۷۰ با هدف تولید محصولات باکیفیت و مطابق بر استانداردهای جهانی شروع به فعالیت کرد. ایروانی بعد از ۲۵ سال مصادره کارخانه، با روی کار آمدن هر مدیر جدیدی به او تلفن میزد و انتصابش را به مدیریت تبریک میگفت و او را به حفظ شرکت تشویق میکرد. او با حافظه خوبی که داشت، نام اکثر کارمندان و مدیران خود را به خاطر میسپرد و در زمانهای تولد برایشان گل و کارت تبریک میفرستاد.