کمپین تبریزیها برای کفش ایرانی

درمورد کشورهای مقصد این محصولات باید گفت که نزدیک به ۵۰ درصد آن به مقصد کشور عراق بودده است. این فعال اقتصادی گفت: در حال حاضر حدود ۹۰ درصد صادرات کفش ایران به کشورهای عراق و افغانستان و آذربایجان است که عمده آن مربوط به کفشهای با رویه غیرچرمی است. همچنین ۹۵ درصد از کل این میزان صادرات شامل کفش و کالاهای غیرچرمی است و تنها ۵ درصد چرمی بوده است. به گفته لشگری ترکیب کفشهای وارداتی اوراسیا به خصوص روسیه نشان میدهد که از ۳‚۳ میلیارد دلار واردات انواع کفش در سال ۲۰۱۸ حدود 7‚1 میلیارد دلار معادل ۵۱ درصد آن مربوط به کفشهای با رویه چرم طبیعی است و ۷۶۸ میلیون دلار کفشهای با رویه غیرچرمی و ۷۱۴ میلیون دلار کفشهای با رویه پارچهای است وبررسی ترکیب صادرات ایران نشان میدهد که حدود ۹۵ درصد صادرات مربوط به کفشهای غیر چرمی و پارچه ایاست .

از گذشتههای دور چرم بهترین ماده اولیه تولید ون اگر برای مدت طولانی از کفش نامناسب استفاده کنید بدون تردید مشکلاتی همچون دردهای کمر، انحراف انگشتان پا یا مشکلات پوستی در ناحیه پا برای شما به وجود خواهد آمد.به طور کلی با توجه به فصول مختلف کفشهای گوناگونی در بازار وجود دارد، اما مهمترین تولیدات را میتوان این گونه برشمرد؛ کفشهای چرمی و رسمی، کفشهای راحتی، کفشهای ورزشی و کفشهای طبی. بوفالوسفید در تلاش است با به کارگیری برترین تکنولوژی ها بهترین محصولات را به مصرف کننده ارائه دهد. و همچنین بهترین و متنوع ترین کفش ها در یک مرکز عمده فروشی در تهران مربوط به کفش های اسپرت رنگ سیاه می باشد.در کل تهران در زمینه کفش های اسپرت پیشتاز می باشد و همواره سعی می نماید که خاص ترین مدل ها را به مشتریان خود عرضه کند. از دیگر سو، برخی تولیدکننده های ایرانی اهمیتی به کیفیت محصولات خود نمیدهند؛ در نتیجه، هنگامی که حتی خود ایرانیان نیز حاضر به خرید این تولیدات نیستند، مطمئناً بازار جهانی نیز خواستار آن نخواهد بود.

البته برخی تولیدکنندگان ایرانی حتی به فکر صادرات نیستند و برخی نیز با اینکه قصد صادرات کفش ایرانی را دارند، اما از استراتژی بازاریابی و دانش تبلیغاتی مناسبی برخوردار نیستند. البته گفتنی است که با وجود این افزایش ارزش، حجم صادرات افزایشی نداشته و حتی مقدار کمی کاهش داشته است. واردات کفش به ایران نیز سهم کمی نداشته و در سالهای قبل از ۱۳۹۰ از کشورهایی مانند فرانسه، تایوان و لبنان مقدار قابل توجهی کفش به کشور وارد شده است. چرا که صنعت کفش ایران به دلیل داشتن پتانسیل قابل توجهی در زمینه مواد اولیه پتروشیمی، چرم و زیره کفش دارای فرصت های مناسبی برای کسب برندهای برتر جهانی است. بعد از نمایشگاه های متعدد بین المللی که سی سی در آنها شرکت داشته است، گوانجو قدم بعدی سی سی برای هر چه بیشتر شناساندن سی سی و کفش چرم ایرانی/تبریز به جهانیان است.

چرم بوفالو سفید در زمینه ی تولید و عرضه ی محصولات چرمی دارای بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت است. و فقط کمتر از ۵ درصد آن کفشهای بارویه چرمی است . عضو هیاتمدیره جامعه صنعت کفش ایران تاکید کرد: به دلیل بالابودن تعرفه های ورودی مربوط به کفش، صادرات به کشورهای فوق توسط تولید کنندکان ایرانی مزیت نخواهد داشت، ضمن اینکه چینیها با برخورداری از مرزهای مشترک با روسیه به صورت قاچاق و در تیراژ بالا کفش به روسیه صادر میکنند؛ بهطوریکه حدود ۵۳ درصد واردات ۳، ۴ میلیارد دلاری به روسیه از کشور چین صورت گرفته است .