کمپین تبریزیها برای کفش ایرانی

استفاده از چهرههای معروف تبلیغاتی مانند بهرام رادان و بهنوش طباطبایی باعث شده تا شهرت نوین چرم افزایش پیدا کند. اگر عضو باشگاه مشتریان نوین چرم باشید، از خدماتی مانند اطلاع از تخفیفها، دریافت کاتالوگها و مدلهای تازه برند، دریافت کارت تخفیف بنا به میزان خرید خود و امکان حضور در فشنشوها و رویدادهای این برند برخوردار خواهید شد. چرمیران با اقداماتی نوین در عرصه تبلیغات معرفی مناسبی از برند به مشتریان ایرانی داشته است. برندهای چرم به طور کلی، محصولات گرانی دارند اما حساب چرم درسا با بقیه کاملا متفاوت است. نوین چرم هم محصولات با طراحی کلاسیک دارد و هم محصولاتی با شکل و شمایل اسپورت.

اما مارالچرم، طرحی با عنوان تور خرید ۷۰درصدی در نظر گرفته است که طی آن بتوانید محصولاتی را که جزو کلکسیون جدید نیستند یا به صورت تکسایز درآمدهاند با قیمتی بسیار ارزانتر از قیمت حقیقیشان خریداری کنید. یکی از خدمات قابلتوجه این برند، تعمیر محصولاتی است که قبلا خریدید و بعد از استفاده مخدوش یا خراب شدهاند. یعنی با مراجعه به فروشگاههای حقیقی و مجازی این برند، امکان خرید انواع کیف، کفش، لباس و اکسسوری مردانه و زنانه برایتان مهیا خواهد بود. البته در این تخفیفها هم شما با قیمتی ارزان رو به رو نخواهید بود. البته نکته قابل تاملی که از همان سال های آغازین در این برند و البته دو برند ملی و بلا هم دیده می شد، این بود که کفش ها با قیمت مصوب کارخانه در تمامی فروشگاه ها به فروش می رسید و این موضوع به منزله گامی بزرگ در جهت جهش از بازار سنتی آن زمان بود.

البته زمان تحویل بسیار طولانی است و متاسفانه اگر محصولی که خریدید نیاز به تعمیر داشت، ماهها باید منتظر تماس شعبهای بمانید که خریدتان را برای تعمیر به آنجا بردهاید! با مراجعه به هر یک از شعب نوین چرم، امکان تحویل محصول و درخواست تعمیر آن وجود دارد. با خرید بیش از ۱۰۰ هزار تومان میتوانید صاحب کارت عضویت باشگاه مشتریان شوید. نوینچرم، طرحی به عنوان سفارشیسازی هم برای مشتریان خود در نظر میگیرد و میتوانید از این شرکت بخواهید که محصولی چرمی بنا به سلیقه خودتان تولید کنند. در هر حال برای خرید جنس خوب و متوسط میتوانید روی آن حساب کنید.

حیاتی با نشان دادن دو نمونه از کالاهی وارداتی که در اثر ماندن زیاد در گمرک خراب شده بود، گفت: بدون مواد اولیه با کیفیت نمی توان با برنده ای معروف رقابت کرد زیرا برای دستیابی به محصول نهایی خوب احتیاج به مواد اولیه خوب داریم که بخشی از این مواد توسط پتروشیمیهای داخلی تولید میشود اما بخشی را باید از محل واردات تامین کرد. کفش فرزین در سال 1359 به همت علی شکری فرزین، آغاز به کار کرد و تولید انبوه آن از سال 1367 با هدف تامین خوراک بازار داخلی و صادرات آغاز شد. مارال چرم هم از سال ۱۳۷۴ شروع به کار کرده است. نوین چرم هم یکی از برندهای معروف و باکیفیت ایرانی است که از سال ۱۳۷۰ در عرصه تولید محصولات چرمی فعال است اما از سال ۱۳۸۲ به بعد با تغییراتی که در برند خود ایجاد کرده و تبلیغات فراوان، جای خود را در دل خریداران ایرانی باز کرده است.